Перфектна форма за един месец

perfect-body2Какво можем да направим до започването на летните жеги и възможно ли е да имаме желаната форма без да се подлагаме на стресиращи сложни диети и натоварващи физически упражнения? Отговорът е категорично да! Разбира се, най-добре е индивидуална програма за всеки от специалист, но как да си помогнем сами?
Ако нямате възможност да посещавате фитнес, упражненията вкъщи са отличен вариант.
За да стегнете краката и дупето правете странична ножица. Легнете на една страна и започнете да вдигате крака нагоре, като постепенно увеличавате повторенията – 10, 20 и така до 50, след което направете упражнението и с другия крак. Можете да правите това упражнение всеки ден.
Класическите коремни преси са отличен помощник. Увеличавайте ги постепенно.
Клековете са идеалното упражнение, с което ще изваете секси дупе.
Лицевите опори ще натоварят добре трицепса. Този тип упражнение поставя акцент и върху вътрешната част на гърдите.
Кратките, но редовни тренировки са много ефективни и отнемат по-малко време.
Винаги загрявайте преди тренировка и разтегнете мускулите в нейния край.
Лятото дава чудесна възможност за водна гимнастика. В морето или басейна тя помага за редуциране на мазнините, изгаряне на калориите, извайва мускулите, увеличава гъвкавостта, изглажда кожата и най-вече доставя удоволствие! А защо не и джогинг сутрин край брега?
Ако искате да отслабнете, трябва да преосмислите и вашия хранителен режим. Може би е крайно време да замените шоколада с плодове.
Хранете се съзнателно, без да отклонявате вниманието си със странични дейности. Ако през това време гледате телевизия, например, може и да пропуснете сигналите от мозъка, че вече сте заситени.
Хранете се бавно и дъвчете добре храната, за да подпомогнете храносмилането и процеса на отслабване.
Спрете, когато усетите чувство за ситост. Много хора пренебрегват този съвет, което със сигурност им пречи да свалят излишните килограми.
Яжте често и по малко. По този начин успешно ще контролирате теглото си и чувството за глад. Избирайте правилните храни и ги хапвайте през редовни интервали.
Не забравяйте, че водата е помощник в отслабването. Тъй като в по-големия си процент телата ни се състоят от вода, обмяната на веществата в клетките се стимулира при приемане на повече течности. А бързата обмяна означава повече изгорени калории и по-малко телесни запаси под формата на мазнини.
И накрая не забравяйте, че спорта и правилното хранене са най-вече здраве.
Желаем ви едно лято, изпълнено с много положителни емоции и усмивки!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>